CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 19, 2011

sebana aku

hai bala kaban..ngelak ka ku bejaku ngena bahasa kitai meh kali tok auk..lelak gak untak maca enti nyo bahasa ohang putih belama dikena. enti ukai kitai sapa gik patut ngemaju ke bahasa iban?? betul enda? nya..amat ko cicak..ha ha. 

nyadi aku bc cerita ka dkongsi agai kitak..sapa ka maca.maca meh..ya ke ngai nyak..main jauh2 auk..bakatok cerita yaaa...

aku bekaban ngau sanu tok udah lama. nadai kala belayak or besangkal ke pangan diri tua sanu tok..tak manah aja jalai cerita..ukai baka crita hindustan ya..bc nyabak bc apa..ha ha. 
tang nya meh..penguji cgek udu ngabas dlm pengidup kitai. kenyau ke 2 3 ari tok..bc bsangkal mimit aku ngau sanu. nama kebuah?? gara2 pasal ke ka bepilih ti udah lalu nya!! btali paun meh tua ya baka slalu..alu brandau ke topik nya. nyadi ya tok td nyukung bala pmbakang.aku biasala.cgek setia ngau perintah.keturunan kami cgek nyukung nya deh..nadai nya salah kan? nama nyadi udahnya? pei nemu2 meh kitak enti siku udah kulu siku kili..nyo lain tai nyadi.. sampai diatok aku ngau sanu nda bermesej nda bkuntik(bcontact). akai pahai kitai..ka mujuk takut ya nda ngelayan gak legik.ya nadai gak ngigak aku. lelengau aku ngau sanu =(. huhu. apa2 pun ya tetap kaban aku bakih aku..paloi amat blayak gara2 kes bpilih nyak. nadai guna2. nyesal nadai guna..tai udah nyadi...
 

ambissss.....

enti bc ohang sudi maca cerita aku tok..bc mansa..aku ka nanya pendapat kitak meh..
nama patut gagak aku kena nyiru ke ai ti udah keruh tok?? keni ku ka mujuk sanu tanpa medih ke ati ya?? ngai aku lama2 bakatok..minta tulung auk...

ok..nya meh cerita sinu aku..baru ya ngena iban nulis blog. ha ha. anang ketawa kitak maca tai tulis aku. at lis aku try kan..best gak..cuma enda entu nemu ngena jaku sempama baka bakih aku step..nya baru nemu ngena iban dalam..hehe. nya aja meh..

MUPUK DULU AKU WAI


0 comments:

Post a Comment